امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

توزیع بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

آژانس خبری کاسپین - شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد : بیش از ۱۲ میلیون نفت سفید ۶ ماهه نخست امسال در استان توزیع شد که بیش از نیمی از آن به خانوار‌های بدون گاز طبیعی اختصاص یافت.

به گزارش کاسپین مجتبی شکوری گفت : از ابتدای امسال تا پایان شهریور ، ۱۲ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت سفید در گیلان توزیع شد که حدود ۵۰ درصد آن به میزان ۶ میلیون و ۴۳ هزار و ۶۰۰ لیتر به خانوار‌های مناطق سخت گذر و عادی بدون گاز طبیعی اختصاص پیدا کرد و بقیه به عنوان سوخت در ماشین‌های کشاورزی و موتور پمپ‌ها مصرف شد.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به گازکشی خانه‌ها و کاهش تعداد مصرف کنندگان بخش خانگی نفت سفید در این مدت، گفت : نیمه نخست امسال نفت سفید ۶ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال در گیلان مصرف شد. 

مجتبی شکوری از توزیع نفت سفید برای مصارف خانگی در ۳ مرحله کالابرگ الکترونیکی در این مدت خبر داد و افزود: سهم هر خانوار در هر مرحله ۲۱۰ لیتر است.

وی با تاکید بر پیش بینی‌های لازم برای ذخیره سازی و توزیع به موقع نفت سفید و گاز مایع در فصل سرما ، اضافه کرد: سوخت زمستانی نیمه دوم سال در ۷۴ نمایندگی فعال استان قابل دریافت است.


کد خبر: 19639

دیدگاهتان را بنویسید