امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تعویض دوچرخه قهرمان گیلان با دستور استاندار

آژانس خبری کاسپین - استاندار گیلان به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دستور داد تا دوچرخه مناسب تری را تهیه و دراختیار قهرمان گیلان قرار دهد.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان  در جلسه شورای عالی ورزش این استان اظهار کرد: خوشبختانه حسین حسینی ورزشکار ارزنده استان گیلان در کمپ فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در کره جنوبی حضور خواهد یافت و زیرنظر مربیان سرشناس تمرین می‌کند.

سیدایمان دلیل حیرتی افزود: این دوچرخه سوار شایسته گیلانی باید تا ۲۰ روز آینده در چهار مسابقه مهم حضور یابد که اگر مقام کسب کند سهمیه بازی های آسیایی را به دست خواهد آورد و اگر بتواند مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کند، جواز حضور در مسابقات المپیک فرانسه را تصاحب خواهد کرد که امیدواریم این امر تحقق یابد.

وی به وضعیت و کمبود امکانات در این هیات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حسین حسینی با دوچرخه حدود یکصد میلیون تومانی تمرین و در مسابقات حضور می‌یابد اما حریفان وی با دوچرخه‌های حدود یک میلیارد تومانی در رقابت ها شرکت می‌کنند که به طور حتم دوچرخه‌های آنان بهتر و مناسب‌تر است.

دکتر عباسی استاندار گیلان نیز در پایان این جلسه به اهمیت بروزرسانی دانش و تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران و مربیان اشاره کرد و از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان درخواست کرد تا دوچرخه مناسب‌تری را تهیه و در اختیار این ورزشکار قرار دهد


کد خبر: 16491

دیدگاهتان را بنویسید