امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
در ششمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس مصوب شد

تصویب بودجه ۸۷۰ میلیارد تومانی برای شهرداری چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب بودجه ۸۷۰ میلیارد تومانی سال 1402 برای شهرداری چالوس خبر داد.

صابر سام دلیری، ازتصویب بودجه ۸۷۰ میلیارد تومانی سال۱۴۰۲شهرداری چالوس خبر داد و  گفت: این رقم در تاریخ بی‌سابقه بوده و شهرداری چالوس را در زمره پنج شهر اول استان از نظر پیش‌بینی بودجه قرار داده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۶ سرانه بودجه به ازای هر شهروند مبلغ ۴۵۰هزار تومان و در سال ۱۴۰۲ به ازای هر شهروند مبلغ ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان برآورد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس به اقدامات زیربنایی بلند مدت و میان مدت مدیریت شهری این شهرستان اشاره کرد و افزود: تملک، آزاد سازی و آماده سازی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و خدماتی همچون رینگ ۴۵متری، جاده ساحلی، خیابان ورزش، پروژه پل تا پل، مسجد ولایت، ساختمان شورای اسلامی شهر، ساماندهی و هوشمندسازی تقاطع‌های ورودی شهر، بوستان، اماکن ورزشی، جذب سرمایه گذار در حوزه‌های گردشگری، صنعت ساختمان و انبوه سازی، اصلاح بلوار و میادین شهر، اصلاح و احداث پیاده‌رو با طرح‌های جدید و کوتاه مدت همچون خدمات روزانه که تمامی امکانات و توان مالی شهرداری به جهت افزایش جایگاه زندگی شهروندی در سال جاری انجام شده رضایت شهروندان را به همراه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس، تصریح کرد: بزرگترین توافق در ادوار شهرداری چالوس انجام شد پروژه محدوده دانشکده علوم وفنون سپاه(ابتدای خیابان شهید مطهری) با تملک نزدیک به ۴۰هزار متر مربع زمین و سه ساختمان به متراژ تقریبی حدود ۱۴ هزارمترمربع با هدف انتقال ساختمان اداری شهرداری به خیابان مطهری و نیز انتقال برخی ادارات فاقد ساختمان به مجموعه فوق است.

وی با اعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد بودجه در حوزه عمران و خدمات اختصاص می‌یابد، گفت: این اقدام بی‌سابقه و گام بزرگ مدیریت شهری برای ارتقاء سطح رضایت شهروندان و گردشگران است.

سام دلیری رویکرد کلی بودجه مصوب شده شهرداری چالوس را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بزرگ زیرساختی به ویژه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری، زیبا سازی شهری، افزایش سرانه‌ شهری دانست.


کد خبر: 8660

دیدگاهتان را بنویسید