امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تساوی نمایندگان گیلان در لیگ دسته یهفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور برگزار شد که هر 2 نماینده گیلان به نتیجه تساوی دست یافتند

هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور برگزار شد که هر 2 نماینده گیلان به نتیجه تساوی دست یافتند

به گزارش آژانس خبری کاسپین در جریان این رقابتها, تیم شهرداری آستارا در یک بازی خانگی مقابل فجر سپاسی شیراز به نتیجه تساوی دست یافت و چوکا تالش نیز در اردکان به نتیجه مساوی رضایت داد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در ورزشگاه وحدت این شهر مقایل تیم فجر سپاسی شیراز به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

این نماینده گیلان با این تساوی خانگی توانست سهمیه خود در رقابتهای لیگ دسته اول را حفظ کند و از خطر سقوط رهایی یابد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا تا پایان هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور و تنها 2 هفته مانده به پایان این مسابقات با انجام 30 بازی 30 امتیاز کسب کرده و در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال فجرسپاسی نیز با این یک امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و برای صعود به لیگ برتر همچنان امیدوار باقی ماند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در این لیگ که رکورد تغییر سرمربی را در فصل جاری این مسابقات دارد, در اردکان مقابل تیم چادرملو به نتیجه مساوی پرگل سه بر سه دست یافت.

تیم چوکا که در انتهای جدول قرار دارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می روددر این دیدار سرانجام به نتیجه مساوی دست یافت تا همچنان یکی از گزینه های مهم سقوط از این لیگ باشد.

گلهای تیم فوتبال چوکا تالش را در این دیدار, سامان نورمحمدی در دقیقه 45 , میثم فردوسی در دقیقه 69 و عرفان شمخالی در دقیقه 80 به ثمر رساندند.

همچنین گلهای تیم چادرملو اردکان در دقیقه 18 توسط میلاد پور صف شکن, در دقیقه 63 توسط علی خدادادی و در دقیقه 87 توسط علی خدادی به ثمر رسید.

تیم چوکا تالش با این تساوی از 29 بازی 22 امتیاز کسب کرده و در رده هفدهم و انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تنها شانس بقای تیم چوکا در لیگ دسته اول, پیروزی این تیم در سه بازی باقیمانده و عدم پیروزی تیم شهرداری همدان در 2 دیدار باقیمانده اش است.ِ

به هر حال برای اینکه چوکایی ها سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند کار بسیار سخت و دشواری را پیش رو دارند چون باید در هر سه بازی به پیروزی برسند که با توجه به وضعیت کنونی, این امر تا حد زیادی بعید به نظر می رسد.

از سوی دیگر تیم شهرداری همدان نیز نباید در 2 بازی خود پیروز شود تا چوکایی ها بالاتر از این تیم و همچنین بالتر از تیم خلیج فارس ماهشهر قرار گیرند.

به هر حال باید مشاهده کرد که چوکا در بازیهای باقیمانده خود چه نتایجی را کسب خواهد کرد و گرچه شانس بقای این تیم در لیگ یک بسیار کم است اما این تیم همچنان امیدوار است که در بازیهای خود به پیروزی برسد.


کد خبر: 13074

دیدگاهتان را بنویسید