امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تردد روان خودروها درجاده های مازندران

تردد خودرو‌ها در محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه عادی و روان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ جهان تاب افزود: رئیس پلیس راه مازندران افزود: محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت 6 صبح فردا شنبه در جاده‌های شمال اجرا می‌شود. و آمد و شد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ آبان از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

او گفت: رفت و آمد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

او ادامه داد: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب افزود: آمد وشد وسایل نقلیه هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او از رانندگانی که به مدت طولانی در جاده‌ها رانندگی می‌کنند خواست: حتما پس از مدتی رانندگی، استراحت کنند تا سفری ایمن را برای خودشان و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.


کد خبر: 1061

دیدگاهتان را بنویسید