امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
استاندار گیلان خبر داد:

تحویل ۶۹۸ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومانی در گیلان  

- استاندار گیلان از تحویل ۶۹۸ واحد مسکن محرومین در این استان خبر داد و گفت: برای ساخت ۶۹۸ واحد مسکن محرومین بالع بر ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است

 

.

به گزارش کاسپین، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری از طرح های مددجویان کمیته امداد امام(ره) با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات استانداری گیلان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم بویژه مددجویان عزم جدی دارد.
وی از تحویل ۹۰۱ واحد مسکن محرومین در گیلان خبر داد و افزود: از این تعداد ۹۰۱ واحد مسکونی، ۶۹۸ واحد امروز به بهره برداری می رسد و ۲۰۳ واحد دیگر در هفته دولت تحویل مددجویان می شود.
عباسی ادامه داد: برای ساخت ۶۹۸ واحد مسکن محرومین بالع بر ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
استاندار گیلان با گرامیداشت تاسیس کمیته امداد حضرت امام، بیان کرد: این نهاد در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم برخوردار اقدامات موثری انجام داده ایت.
عباسی با بیان اینکه تامین مسکن کلیه مددجویان امداد در اولویت دولت سیزدهم است، گفت: دولت در نظر دارد در یک برنامه بلند مدت مسکن کلیه مددجویان کمیته امداد را تامین کند و این مهم در گیلان پیاده سازی می شود.
وی از فراهم شدن مقدمات ساخت ۲۷ هزار واحد مسکن در گیلان خبر داد و افزود: حدود ۷ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی تعهداتشان را پرداخت کردند.


کد خبر: 8457

دیدگاهتان را بنویسید