امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تجلیل از کاراته کاران گیلانی قهرمان کشور

طی مراسمی که روز چهارشنبه برگزارشد, از حدود 30 کاراته کار و مربی گیلانی که در مسابقات قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کردند, تجلیل و تقدیر شد

به گزارش گزارش آژانس خبری کاسپین, در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد, مسئولان ورزش و مسئولان هیات کاراته گیلان نیز حضور داشتنذ.

کسب 164 مدال جهانی و آسیایی

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از کاراته‌کاران مدال‌آور گیلانی که مقام قهرمانی کشور را کسب کردند، اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی از دهه فجر سال گذشته تاکنون موفق به کسب 164 مدال جهانی و آسیایی شدند که کسب این تعداد مدال بی نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاری که مدال می‌آورد باید خیلی از چالش‌ها و مشکلات را پشت سربگذارد و ما باید در این بخش به ورزشکاران کمک کنیم.

وی افزود: ما باید با کمک پیشکسوتان راه مدال آوری ورزشکاران را در رشته‌های ورزشی مختلف هموار سازیم تا ورزشکاران با دغدغه کمتری در رقابتهای مختلف حضور یافته و افتخارآفرینی کنند که در این راستا استفاده از مشاوره پیشکسوتان تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: گیلان مهد استعدادهای درخشان است و ورزشکاران بسیار مستعدی دارد که این ورزشکاران در طول سال مقام‌ها و مدال‌های بسیار ارزشمندی را کسب می‌کنند و حتی مدالهای یک شهرستان گیلان از تعداد مدال‌های برخی از استانها نیز بیشتر است.

وی به کاراته گیلان نیز اشاره و بیان کرد: از مسئولان هیات کاراته این استان تشکر می‌کنم که با برپایی چنین مراسم‌هایی باعث می‌شوند تا قهرمانان دیده شوند و باید از این قهرمانان ارزنده پشتیبانی مادی و معنوی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به استعدادهای موجود در رده‌های سنی پایه ، گیلان در آینده حرفهای زیادی در ورزش قهرمانی به خصوص در رشته کاراته که ورزشی جذاب و پرطرفدار است برای گفتن خواهد داشت و امیدواریم که شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته در گیلان باشیم.

استفاده بهینه از رده‌های سنی پایه مدنظر هیات است

همچنین رئیس هیات کاراته استان گیلان در ادامه مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته این استان اظها کرد: استفاده بهینه از ظرفیت رده‌های سنی پایه از اهداف مهم این هیات بشمار می‌رود.

محمدرضا اصلاحی افزود: ما در تمامی رده‌های سنی مسابقات را برگزار می‌کنیم تا کاراته‌کاران ما در شرایط آمادگی مناسبی قرار داشته باشند و با قدرت بتوانند در میادین مختلف ملی و بین‌المللی حضور یابند.

وی بیان کرد: البته حفظ قهرمانان و ستاره‌های فعلی نیز در دستور کار هیات کاراته گیلان قرار دارد تا این ورزشکاران همچنان افتخارآفرینی کنند و از سوی دیگر کاراته‌کاران رده‌های سنی نیز بتوانند پشتوانه مناسبی برای قهرمانان فعلی باشند.


کد خبر: 13900

دیدگاهتان را بنویسید