امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

تامین و عرضه مرغ در مازندران به موقع صورت گرفته است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال تامین مرغ در استان به موقع صورت گرفت و در عرضه گوشت سفید مشکلی نداشتیم.

 حسن عنایتی کلیجی صبح دوشنبه در جلسه شورای کشاورزی استان که در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز برگزار شد، گفت: امسال باید در کشاورزی مازندران تحول و روند کاری جدیدی آغاز شود و باید شیوه و روش جدید کار در این بخش را شروع کنیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی پیکره عظیمی دارد و هرچه تعامل و اعتماد بیشتر باشد به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا می‌کنیم و هرکجا تفرقه و فاصله ایجاد شد، از اهداف دور شدیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید از ایجاد و ورود در حاشیه‌های کاری دوری کرد تا به آرامش برسیم و شاهد ثبات کاری باشیم.

عنایتی با بیان اینکه نگرش خود را نسبت به مسائل تغییر دهیم و با شرایط موجود حوزه کاری خود را تنظیم کنیم، گفت: در حوزه کاری در بخش کشاورزی باید سازگاری با شرایط آب و هوایی به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی یک سازمان تأمین کننده است و مطالبات فراوانی از این بخش وجود دارد و هنر ما این است چگونه مدیریت داشته باشیم تا پاسخگوی نیاز جامعه باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: همه کارها را در شهرستان به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تفویض اختیار می‌کنم و در این راستا باید مدیریت خوبی از خود نشان دهند و مشکلات را در حوزه شهرستان حل کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد باید در بخش کشاورزی رشد تولید داشته باشیم و اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید تغییرات جدی در بخش کشاورزی داشته باشیم و از تکنولوژی و نوآوری جدید استفاده کنیم تا به رشد تولید در سال جاری دست پیدا کنیم.

عنایتی کلیجی خاطرنشان کرد: امسال تأمین مرغ به موقع بود و به همین دلیل در عرضه گوشت سفید دچار خلل و مشکلی نبودیم.

وی اضافه کرد: کشور به مازندران از لحاظ تولید، شرایط اکولوژیک، شرایط آب و هوایی و سایر عوامل و محصولات تولیدی نگاه ویژه ای دارد و به همین دلیل باید تلاش‌ها ویژه باشد چراکه سیاست‌گذار بخش کشاورزی همکاران ما هستند و اگر نتوانیم موفق عمل کنیم نگاه‌ها به مازندران تغییر خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: همکاران جهاد کشاورزی با تلاش‌های وافری که دارند نشان دادند می‌توانند شرایط پایدار برای کشاورزی استان و کشور ایجاد کنند.

عنایتی تصریح کرد: در بخش کشاورزی از ظرفیت دانشگاهیان، محققان، تولیدکنندگان برتر و فرمانداران در حوزه اجرایی شهرستان کمک گرفته شود.

وی اضافه کرد: در حوزه امور زمین باید جدیت داشته باشیم و همان طور که از نامش پیداست، در اثر غفلت براحتی می‌تواند فرد را به زمین بزند، به همین دلیل در حوزه امور زمین تمرکز جدی داشته باشید.

 


کد خبر: 11446

دیدگاهتان را بنویسید