امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بیانیه مدیر کل دامپزشکی گیلان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

مدیر کل دامپزشکی گیلان با صدور پیامی به مناسبت ۱۲فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران را به مردم گیلان و جامعه دامپزشکی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی گیلان، متن بیانیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌گمان دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ یک مقطع تاریخی بی‌نظیر و از سرنوشت‌سازترین روزها در کشورمان است که در آن وعده حق خداوند مبنی بر برپایی حکومت مستضعفین جامه عمل پوشید و نور امید و شوق رهایی از سیطره مستکبران در دل ملتهای محروم و تحت ستم در سراسر جهان تابیدن گرفت. 

۱۲ فروردین؛ مکمل و متمم انقلاب بیست‌ودوم بهمن‌ماه ۵۷ به رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) و روز به بار نشستن خون‌های بهترین فرزندان ایران اسلامی است. مردم ایران در این روز با شکوه، جلوه‌ای از حضور آگاهانه، متعهدانه و کم‌نظیر خود را پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته و خط بطلانی بر رژیم ستم‌شاهی کشیده و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور استان گیلان و جامعه بزرگ دامپزشکی، رجاء واثق دارم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای(مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی و دولت مردمی در عرصه های مختلف سربلندو پیروز باشند.


کد خبر: 10362

دیدگاهتان را بنویسید