امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری عنوان نمود: در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و صنعت پرفروغ و آتیه دار حمل و نقل، به واسطه تلاش و خدمات شبانه روزی و بی وقفه دست اندر کاران این بخش، فصلی درخشان را در تاریخ پرتلألو توسعه روز افزون کشور گشوده و افق روشنی را در آیینه چشم انداز کشور ترسیم نموده است .

وی تصریح کرد: بی تردید نقش صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور، نقشی بی بدیل و حائز اهمیت است. چه بسا که در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده اند که نقش تعیین کننده ای در انجام شبکه حمل و نقل داشته اند.

جهانیان ادامه داد: از این رو فرا رسیدن هفته “حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ” را که به منظور ارج نهادن به خدمات و تلاشهای دست اندرکاران بخش حمل ونقل به ویژه تشکل های صنفی ، قشر تلاشگر رانندگان و همچنین خانواده راهداری و ترویج فرهنگ نگهداری راهها ، معرفی خدمات راهداران زحمتکش به مردم که با تلاش شبانه روزی در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان مسئولیت حفظ و نگهداری و ایمن سازی از سرمایه های ملی و راه های کشور را برعهده دارند را به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی گفت: اینجانب ضمن عرض تبریک ، امید آن دارم بتوانیم در راستای شعار همدلی، همفکری و تعامل ، همواره با کوشش بیشتر در راه دست یابی کشور به شبکه ی حمل و نقل پویاتر و ایمن تر کوشا باشیم.


کد خبر: 2849

دیدگاهتان را بنویسید