امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

بستری ۲۴ مازندرانی در مراکز درمانی مازندران

تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵ بیمار کرونایی جدید به ۲۴ نفر رسید که از این تعداد ۵ نفر بدحال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نگرانی از وضعیت کرونایی از مازندران با شروع خیز جدید کرونا شروع شد و این روزها هم شاهد افزایش شهرهای پرخطر کرونایی در مازندران هستیم.

اساس آخرین اطلاع‌رسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۲۳ دی ماه، ۱۴ شهرستان استان مازندران در وضعیت آبی قرار دارند و ۸ شهرستان گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، جویبار، سوادکوه، بابلسر و عباس آباد در وضع زرد کرونایی قرار گرفتند.

براین اساس شهرستان‌های ساری، قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت آبی کرونایی هستند.

همچنین طی ۲۴ساعت گذشته نیز تعداد بیمار ۳ نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۱۴ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۲ بیمار جدید بستری و ۷ بیمار هم ترخیص شد.

همچنین ۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۴ نفر رسید که از این تعداد ۵ نفر بدحال هستند.

طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش فارس، واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات ضروری است.


کد خبر: 5188

دیدگاهتان را بنویسید