امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۱

برگزاری نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در گیلان

با حضور شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان ، نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در فصل سرد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در راستای تحقق بخشی به تاکیدات مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور مبنی بر راهبری نشست های مدیریت انرژی در فصل سرد از سوی روابط عمومی استانداری های کشور ، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه)نشست ویژه ای برگزار شد.
 در این نشست که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه انرژی برگزار شد ، راهکارهای مدیریت موثر در مصرف برق و گاز به منظورعبور بی دغدغه از فصل سرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 اطلاع رسانی محیطی و تدوین محتوای اثربخش متناسب با ظرفیت فضای مجازی ، بهره مندی از ظرفیت آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان در جهت تنویر افکار عمومی و برگزاری جشنواره های فرهنگی با مضمون مدیریت مصرف از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.
 در این جلسه حاضران بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه و درگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی، آموزش های بدو تحصیل برای کودکان و نوجوانان ، تولید محتوای هنری با اثر بخشی بالا و نیز اصلاح قوانین نظام مهندسی ساختمان در حوزه انرژی تاکید کردند.
 در سومین نشست شورای راهبردی مدیریت انرژی در گیلان علی بهرامیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان نیز حضور داشت.


کد خبر: 4232

دیدگاهتان را بنویسید