امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

برگزاری نخستین نشست مشترک شرکت‌های دانش بنیان روسی و مازندران در آمل

نخستین نشست مشترک شرکت‌های دانش بنیان رسیه و مازندران با حضور نماینده ۲۱ شرکت روسی در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان مازندران نخستین نشست مشترک شرکت‌های دانش بنیان مازندران و روسیه در آمل برگزار شد.

در این نشست بر ضرورت همکاری دو جانبه در زمینه فناوری و توسعه صادرات تاکید شده است.

21 شرکت دانش بنیان از روسیه که عمدتا در زمینه نفت و انرژی فعال حوزه‌های نفت و انرژی، اتوماسیون و طراحی با شرکت‌های فعال در مازندران به بحث و گفت و گو نشستند.

از روسیه تاتیانا بالابانُف» مدیرکل اتحادیه همکاری‌های بین‌الملل و از دولت جمهوری اسلامی ایران حسینی پور استاندار مازندران در این نشست حاضر شده است.

 مدیرکل اتحادیه همکاری‌های بین الملل روسیه با اعلام اینکه آماده همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نفت و انرژی هستیم، گفت: می‌توانیم نمایندگانی را معرفی کنیم و شرکت‌ها را در جهت منافع ایران و روسیه هماهنگ کنیم.

وی با اعلام اینکه از 14 منطقه روسیه نمایندگانی در این نشست حاضر هستند،گفت: همه این شرکت‌ها تمایل زیادی برای گسترش مناسبات با ایران دارند.

تاتیانا بالابانُف خاطر نشان کرد: بررسی دقیقی از قابلیت‌های استان مازندران انجام می‌دهیم و زمینه معرفی شرکت‌های استان به روسیه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برنامه زمان بندی مشخصی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

در پایان استاندار مازندران با اعلام اینکه آمادگی داریم که قابلیت‌های شرکت دانش بنیان استان مازندران را در روسیه برگزار کنیم، افزود: در استان مازندران هم آمادگی برگزاری شرکت‌های دانش بنیان روسی فراهم می‌شود.


کد خبر: 2532

دیدگاهتان را بنویسید