امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

برخورداری ۵۴۶ روستا تا دو سال آینده از آب شرب سالم

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران: ۵۴۶ روستا در مازندران، تا سال ۱۴۰۳ از آب شرب استاندارد برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران امروز در حاشیه بهره برداری از طرح آب رسانی به روستای گَرزِمُون شهرستان ساری گفت: این روستا بعد از ۴۳ سال استفاده از آب چاه برای آشامیدن با همکاری آب و فاضلاب در فاز اول و هزینه ۷۵۰ میلیون تومانی محدودیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از آب شرب استاندارد برخوردار شد که برای تکمیل فاز دوم سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برارزاده با اشاره به اینکه بیشتر اهالی این روستا، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و معاف از حق انشعاب هستند افزود: این شرکت جهت تهیه و نصب کنتور و انشعابات تسهیلاتی پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: در فاز اول محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب مازندران با همکاری بسیج سازندگی سپاه ۱۹ مجتمع آبرسانی و ۲۰۰ روستا را با هزینه ۳۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رساند و در فاز دوم ۵۴۶ روستا تا سال ۱۴۰۳ با تامین اعتبار ۸۷۰ میلیارد تومان از آب شرب استاندارد بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از تامین اعتبار صد میلیارد تومانی بنیاد برکت برای ۵۰ روستا و کمک در زیرساخت آب رسانی ۷۱ روستا توسط خیرین آبرسان خبر داد و گفت: هر مجمع خیرین یا خودِ خیر زیر ساخت یا ابنیه‌ای در آب رسانی ساخته شود به نام خودش نامگذاری می‌کنیم.


کد خبر: 7299

دیدگاهتان را بنویسید