امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

برترین دختران به تیم ملی نوجوانان راه می یابند

کاسپین - سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران کشور گفت : دختران فوتبالیست از سراسر کشور در اردوی استعدادیابی ارزیابی و بهترین ها برای راهیابی به تیم ملی انتخاب می شوند.

.

به گزارش آژانس خبری کاسپین ، شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران کشور در اردوی استعدادیابی استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران ایران اظهار کرد: سطح کیفی بازیکنان در این اردو خوب بود ، بازیکنان بسیار خوبی در بین همین شرکت کنندگان در اردو وجود دارند که پتانسیل ها و ظرفیت های آینده فوتبال ما خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این شرکت کنندگان بازیکن فوتسال بوده اند ، افزود : شرکت کنندگان در این اردو در قالب ۴ تیم ۱۱ نفره بودند و دو تعویضی نیز داشتیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان باید در زمینه فوتبال تحت آموزش قرار گیرند و راه پیشرفت برای آنان وجود دارد و اگر جداسازی بین فوتبال و فوتسال انجام شود و سرمایه گذاری در زمینه استعدادها صورت گیرد و همچنین بازیکنان در مدارس فوتبال فعالیت کنند ، به طور قطع پتانسیل های خوبی در لیگ یک و دو خواهند بود .

وی اضافه کرد : این نوجوانان آیندگان فوتبال ایران هستند و امیدوارم که به فعالیت خود در این رشته ادامه دهند.

مهینی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان گفت : اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه با شرکت بازیکنان فوتبال از ۱۷ استان زیر نظر کادرفنی تیم ملی در رشت برگزار می شود.

سر مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشور ادامه داد: از بازیکنانی که در اینجا مورد ارزیابی قرار گرفتند بهترین ها به تعداد هفت یا هشت نفر با هماهنگی استعدادیاب ها در کنار بازیکنان تیم ملی ارزیابی خواهند شد .

وی در خاتمه گفت : همچنین بهترین ها در لیست اسامی اردوی دوم به فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.


کد خبر: 14780

دیدگاهتان را بنویسید