امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

با حضور استاندار مازندران و مدیران ملی، برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری ایران تجلیل شدند

در همایش ملی بهره‌وری ایران، برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری جوایز خود را از دست استاندار مازندران به عنوان استاندار موفق و برگزیده در حوزه بهره وری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و وزرای نیرو و کار دریافت کردند / گفتنی است، امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران نیز در این همایش ملی حضور داشت.

همایش ملی بهره‌وری ایران همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، وزرای نیرو و کار و جمعی از مقام‌های دولتی، متخصصان و کارشناسان حوزه بهره‌وری و استاندار مازندران به عنوان مدیر و استاندار موفق و برتر در حوزه بهره وری برگزار شد.

 

در این همایش یک روزه، آیین اختتامیه رویداد نوآوری بهره‌ور حوزه حمل‌و‌نقل و کشاورزی و آیین تقدیر از برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری ایران نیز برگزار شد.

 

گفتنی است، برگزیدگان نشان ملی بهره‌وری جوایز خود را از دست استاندار مازندران به عنوان استاندار موفق و برگزیده در حوزه بهره وری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و وزرای نیرو و کار دریافت کردند.

با تلاش های استاندار مازندران، رشد اقتصادی منفی، امروز به رشد ۴ درصدی رسیده است.

 

همچنین استاندار مازندران در 20 ماه حضور در استان، نرخ مشارکت اقتصادی مازندران را به ۴۴ درصد؛ یعنی ۲ درصد بالاتر از نرخ متوسط کشور رسانده است که برابر است با یک رشد ۲ برابری.

 

امروز استاندار مازندران با این توفیقات و برگزاری همایش “تبیین نیاز‌های فناورانه رویداد نوآوری‌بهره‌ور حوزه کشاورزی” در ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ که نهایتا با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تشکیل شد، به عنوان یک مدیر اجرایی ارشد شناخته می شود که به برخی ناکامی های مهم تاریخی استان پایان داده است.

 

برگزاری سه نشست تخصصی با موضوعات «بهره‌وری انرژی»، «بهره‌وری منابع انسانی» و «تأثیر بهره‌وری در مهار تورم و رشد تولید» با حضور نخبگان هر یک از حوزه‌ها هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.


کد خبر: 14011

دیدگاهتان را بنویسید