امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

بازگشایی راه ۱۲۵ روستای مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: محورهای مسدود‌شده ۱۲۵ روستای‌ مازندران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار داشت: بارش برف در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان مسیر ارتباطی 165 روستای بالادست را مسدود کرده بود که با ورود راهداری در مناطق کوهستانی تنها 40 مسیر روستا باقی مانده تا بازگشایی شود و راهداران مشغول پاکسازی دیگر مسیرهای روستایی گرفتار برف هستند.

وی با بیان اینکه مسیر ارتباطی روستا‌هایی که مسدود شده باز خواهد شد افزود: برق 20 روستا نیز به دلیل بارش برف قطع شده بود که هم‌اکنون برق 17 روستا وصل شده و برق سه روستای شیخ موسی و معدن بابل و برنت سوادکوه در حال وصل شدن است.

این مسئول به تلاش‌ها در وصل آب برخی مناطق مرکزی استان اشاره کرد و ادامه داد: آب بخش‌هایی از قائم‌شهر صبح دیروز به دلیل بارش باران و شکستگی خط لوله انتقال آب، قطع شده بود، اما ساعت 2 بامداد آب وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه سرمای هوا مصرف گاز را‌ در استان افزایش داد، تصریح کرد: ‌فشار گاز در بابل که در انتهای مسیر انتقال گاز قرار دارد به 386 پوند رسید‌ه و با توجه به برودت هوا ‌با کاهش افت فشار گاز در مازندران روبه‌رو هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: میزان مصرف گاز در استان به مرز 41 میلیون متر مکعب رسیده و گاز در برخی جایگاه‌های عرضه گاز قطع شده است اما تلاش بر عادی کردن گازرسانی در استان است و از مردم تقاضا داریم در مدیریت مصرف گاز صرفه جویی کنند


کد خبر: 6784

دیدگاهتان را بنویسید