امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
تولیدکننده برتر صنعتی گیلان:

بازار مواد اولیه روزهای بدی را می گذراند/ بی ثباتی ارزی چالش جدی تولید

تولید کننده برتر صنعتی گیلان با بیان اینکه ثبات نرخ ارز شاهرگ حیاتی تولید است، گفت: نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی ارزی ضربه مهلکی به تولید وارد می کند

حعباس بهرامی تولید کننده برتر صنعتی گیلان در گفتگو با خبرنگار کاسپین با اشاره به گستره فعالیت شرکت معین استیل راه، اظهار کرد: این شرکت در حوزه ساخت قطعات خودرو، راه آهن، صنایع حمل و نقل و تجهیزات ریلی و جاده ای در گیلان فعالیت می کند.
وی با اشاره به سهم اشتغال زایی شرکت معین استیل راه، افزود: در این مجموعه بیش از ۱۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت معین استیل راه با بیان اینکه ثبات نرخ ارز شاهرگ حیاتی تولید است، گفت: نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی ارزی ضربه مهلکی به تولید وارد می کند.
بهرامی با بیان اینکه بازار مواد اولیه روزهای بدی را می گذراند، اضافه کرد: تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه با مشکل جدی مواجه هستند و این بازار شرایط بسیار اصف باری دارد و نظارتی در این بازار صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به چالش های بروکراسی اداری در مسیر تولید، افزود: وقت ارزشمند تولیدکننده نباید در راه روهای ادارات و سازمان ها صرف شود.

این تولیدکننده برتر گیلان با بیان اینکه تولیدات شرکت معین استیل راه رابطه مستقیمی با گسترش صنایع ریلی در کشور دارد، گفت: بخش اعظمی از خطوط ریلی کشور توسط شرکت معین استیل راه تامین می شود.
بهرامی با تاکید بر حمایت ویژه مسئولان از تولیدکنندگان و صنعت گران، بیان کرد: متولیان امر باید دست تولیدگران را بگیرند و دنبال مانع تراشی و سنگ اندازی نباشند.


کد خبر: 8601

دیدگاهتان را بنویسید