امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
ثبت۷۰ سانتی متر برف در محور کندوان

بارش باران و برف دوباره از اواخر وقت فردا در مازندران

هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری، اما از اواخر وقت فردا ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارانی و برفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه از دیروز تا صبح امروز شاهد بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و برف در مناطق کوهستانی استان بودیم گفت: این سامانه بارشی امروز بتدریج از سطح استان خارج می‌شود.

فرجی با اشاره به اینکه امروز چهارشنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری است افزود: اواخر وقت فردا پنج شنبه مجدداً با افزایش ابر در ارتفاعات شاهد بارش باران و برف پراکنده خواهیم بود.

او با بیان اینکه این شرایط جوی در روز جمعه تداوم دارد گفت: روز شنبه آسمان استان نیمه آفتابی است، اما مجدداً روز یکشنبه ابرناکی در سطح استان افزایش می‌یابد و در ارتفاعات نیمه غربی بارش باران و برف خواهد بارید.

فرجی گفت: دریای خزر امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید وصیادی مناسب است.

کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش باران ۳۰میلیمتر در دلیر چالوس، ثبت شد و میزان بارش برف در محور کندوان، گردنه امامزاده هاشم آمل، گدوگ سوادکوه و فولاد محله کیاسر نیز به ترتیب ۷۰، ۵۰، ۸ و ۵ سانتی متر رسید.

فرجی افزود: قراخیل قائم شهر، کیاسر و بیشه بنه هزار جریب با بیشینه دمای ۱۳درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.


کد خبر: 6296

دیدگاهتان را بنویسید