امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
رافائل رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام

ایرانیان عاشق فیتنس چلنج هستند

رافائل سانتونخا رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی پرورش اندام هنگام سفر به گیلان گفت: ایرانیان عاشق فیتنس چلنج و رشته های بدنسازی هستند.

وی که برای حضور در رقابتهای مستر یونیورس رامسر وارد رشت شد در فرودگاه سردارجنگل رشت در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری کاسپین اظهار کرد: بسیار خوشحالم که میزبانی چنین رقابتهای مهمی در حوزه دریای کاسپین انجام می شود.

وی افزود: مردم ایران همانند مردم سایر نقاط دیگر جهان عاشق رشته های بدنسازی و پرورش اندام هستند و ورزشکاران زیادی نیز در ایران در این رشته فعالیت دارند.رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام اظهار کرد: با توجه به این علاقمندی و همچنین با وجود زیرساختهای مناسب, مسابقات مهمتری را در ایران برگزار می کنیم.

رافائل تصریح کرد: همچنین با توجه به عضویت 204 کشور جهان در این فدراسیون, برنامه ها و مسابقات گسترده ای را برای رشته های این فدراسیون در نظر گرفته ایم.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم رقابتهایی که در ایران جریان دارد در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز که رافائل را همراهی می کرد, در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در رقابتهای مستر یونیورس رامسر, حدود یکهزار ورزشکار حضور دارند که از این تعداد یکصد ورزشکار خارجی هستند.

وی افزود: این ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان و در 13 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند که با توجه به ورزشکاران حاضر, سطح کیفی این مسابقات بالا خواهد بود.
وی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم میزبان شایسته ای برای این رقابتها باشیم و ورزشکاران خارجی از نحوه میزبانی ما رضایت کاملی داشته باشند.


کد خبر: 7212

دیدگاهتان را بنویسید