امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
فرماندار مرکز مازندران اعلام کرد:

انعقاد قرارداد ۳ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری

فرماندار مرکز مازندران گفت: ۳ هزار و ۶۷۷ واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری در قالب ۳۱۱ پروژه انعقاد قرارداد انجام شده است.

محمدعلی نوبخت در جلسه طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن شهرستان ساری ‎ضمن گرامیداشت ‌داشت‌یادو خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای سرافراز مدافع حرم خانطومان اظهار کرد: مشی دولت مردمی سیزدهم تسهیل گری در خانه دار کردن متقاضیان واجد و فاقد مسکن است.

وی در ادامه با بیان نگاه دولت سیزدهم و تاکیدات استاندار محترم مازندران به مساله نهضت ملی مسکن عملیاتی و جهادی است افزود: ۳۶۷۷ واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری در قالب ۳۱۱ پروژه انعقاد قرارداد با بانکهای عامل به منظور برخورداری از تسهیلات بانکی شده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه هماهنگی و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی و بانکها در اجرای طرح جهش ملی تولید مسکن ضروری است افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در حوزه مسکن روستایی با تخصیص سهمیه ۸۱۲ واحد، منجر با انعقاد قرارداد با بانکهای عامل و با متقاضیان به تعداد ۶۳۴ واحد گردید.

نوبخت با بیان اینکه شناسایی عرصه‌ها و اراضی مناسب در شهرها و بخش‌های ششگانه شهرستان ساری نیز انجام گرفته است و با جدیت پیگیر آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ ها می باشیم گفت: در حوزه احداث مسکن شهری با تکمیل طراحی مربوط به سایت گله دون در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی طرح جهش مسکن ۴۸۶ واحدی گله دون خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه جلسه دستگاه‌های مربوطه به بیان گزارش عملکرد و برنامه ها و چالش های طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن پرداختند و با دستور فرماندار مرکز استان تصمیمات مقتضی جهت تسهیل در روند این امور اتخاذ شد.


کد خبر: 12880

دیدگاهتان را بنویسید