امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

امیدواری داماش گیلان به صعود, کار سخت سپیدرود

هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور پیگیری شد که نمایندگان گیلان یک تساوی و یک شکست کسب کردند تا شانس صعود آنان کمرنگ تر شود.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, در جریان این رقابتها تیم فوتبال داماش گیلان در یک بازی خارج از خانه مقابل شهرداری نوشهر به نتیجه مساوی دست یافت تا همچنان امیدوار به صعود از گروه خود باشد.

ِداماشی ها که در گروه دوم این رقابتها حضور دارند, با این تساوی خارج از خانه نه تنها بازنده دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم نشدند, همچنان در رده سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند .

با این وجود طرفداران داماش امیدوارند که این تیم در بازی های باقی مانده بتواند نتایج ارزنده ای را کسب کند تا حداقل با کسب رتبه دوم گروه خود, شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.

هم اینک این نماینده گیلان با کسب 31 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد و این در حالی است که تیم مناطق نفت خیز جنوب با 37 امتیاز در رتبه اول و شهید قندی یزد با 34 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند.

با توجه به اینکه 9 هفته تا پایان این مسابقات باقی مانده, داماشی ها امیدوارند که بتوانند فاصله خود را با 2 تیم صدر جدولی کاهش داده و حتی کسب عنوان نخست این گروه نیز دور از دسترس داماشی ها نیست اما این امر منوط به کسب نتایج مطلوب داماش در بازیهای باقی مانده است.ِ

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده پرطرفدار گیلان در لیگ دسته دوم, در هفته هفدهم این رقابتها در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم اسپاد تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا شانس صعود این تیم به لیگ دسته اول بسیار کمرنگ شود.

سپیدرودی ها که پیش از این بازی در رتبه سوم جدول قرار داشتند, امیدوار بودند که برابر اسپاد تهران به برتری برسند تا فاصله خود را با 2 تیم صدر جدولی کاهش دهند اما با این شکست, شانس صعود سپیدرود برای صعود در فصل جاری بسیار کمرنگ و تا حدی غیرممکن شده چون فاصله امتیازی این تیم با 2 تیم صدر جدولی افزایش زیادی دارد.

این در حالی است که تیم فولاد نوین با انجام 15 بازی 34 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد و مس سونگون نیز با انجام 15 بازی, 32 امتیاز کسب کرده و در رتبه دوم جدول قرار دارد که این 2 تیم صدر جدول فاصله زیادی را با سایر مدعیان دارند.

با توجه به فاصله 9 و 12 امتیازی سپیدرود با 2 تیم صدر جدولی , شانس صعود این تیم بسیار کمرنگ شده و به احتمال زیاد سپیدرود این فصل هم نمی تواند شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.

همچنین تیم پانیک تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته دوم نیز شرایط مساعدی ندارد و این تیم هم اینک با 15 امتیاز در رتبه یازدهم حدول رده بندی قرار دارد و این نماینده گیلان باید سعی کند تا سهمیه خود را حفظ کند تا فصل آینده با قدرت بیشتری در لیگ دسته دوم کشور حضور یابد.

در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیمهای اول هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم به رقابتهای لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.


کد خبر: 7719

دیدگاهتان را بنویسید