امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

امدادرسانی به ۱۷۳ مسافر در طرح امداد و نجات هلال احمر گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت در استان گفت: در طول این مدت به ۱۷۳ مسافر نوروزی در ۵۷ مورد حادثه امدادرسانی شده است

به گزارش کاسپین  سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در گیلان گفت: در طول این مدت، ۱۷۳ مسافر نوروزی در ۵۷ مورد حادثه امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۹۲ امدادگر هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی به افراد امدادرسانی کردند افزود: این امدادگران در قالب ۶۵ گروه عملیاتی مشارکت داشتند.

وی با اشاره به امکانات موجود در طرح نوروزی هلال احمر گیلان تصریح کرد: امدادگران ما برای یاری رساندن به مسافران نوروزی از ۴۱ دستگاه آمبولانس و ۱۳ ست نجات برای ارائه خدمات مناسب بهره می‌گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در طول مدت اجرای طرح نوروزی در گیلان ۶ مسافر در صحنه تصادف فوت کردند ادامه داد: در این حوادث، ۷۷ نفر مصدوم شدند که ۳۰ نفر از آنان به مراکز درمانی انتقال یافته و ۱۳ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

غلامی بیان داشت: هلال احمر گیلان در راستای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز، تاکنون ۵۶ عملیات فنی رهاسازی، برف روبی و کولاک در جاده‌های گیلان انجام داده است.

وی افزود: ۳۴ پایگاه ثابت و موقت در ۱۷ شهرستان با مشارکت ۱۸۰ نجاتگر در ایام نوروز به مسافرانی که وارد استان گیلان می‌شوند خدمات رسانی می‌کنند.


کد خبر: 9914

دیدگاهتان را بنویسید