امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
همزمان با ایام نوروز صورت گرفت:

افزایش فروش چادرهای مسافرتی در شهرستان گردشگرپذیر آستارا

فروش چادرهای مسافرتی در شهرستان گردشگرپذیر بندر مرزی آستارا در ایام تعطیلات نوروزی افزایش قابل توجهی داشته است.

با وجود تعداد بسیاری هتل، کمپینگ، مهمانپذیر و مراکز اسکان فرهنگیان و همچنین مسافر کاشانه‌های شخصی، هنوز هم امکانات این بخش در آستارا پاسخگوی نیازهای اقامتی مسافران نبوده و با توجه به علاقمندی استفاده گردشگران از امکانات اقامتی در داخل طبیعت، فروش چادرهای مسافرتی در آستارا و در ایام تعطیلات نوروزی افزایش قابل توجهی داشته است.

 

از ابتدای آغاز سال نو تاکنون تمام پارک‌ها و اماکن گردشگرپذیر آستارا شاهد بر افراشته شدن چادرها و اقامت گردشگران بود که با بیتوته کردن در پیاده روها و با احساس امنیت کامل و با حضور و نظارت مستمر نیروی انتظامی و هنگ مرزی آستارا، شب را به صبح می‌رسانند.

 

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از مناظر و جاذبه‌های طبیعی آستارا و امنیت موجود در این شهرستان مرزنشین شمال کشور، گردشگران طبیعت دوست در طول ایام تعطیلات نوروزی با نصب چادر در دامن طبیعت و در مکان‌های زیبا نظیر سواحل شهرستان، گردنه کوهستانی حیران، تالاب استیل و حاشیه بازار بزرگ ساحلی آستارا از هوای بهاری منطقه، بهره فراوانی می‌برند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بندر مرزی آستارا در کنار ساحل غربی دریای خزر و در شمالی ترین نقطه استان سرسبز گیلان واقع شده است و به شهر بازار و خرید شهرت دارد، افزود: آستارا دارای آثار فرهنگی، تاریخی، طبیعی و اقتصادی بسیار زیاد است که زمینه جذب بیشتر گردشگران را فراهم می‌کند.

 

فرماندار آستارا با اشاره به پیشینه فرهنگی و موقعیت خاص شهرستان مرزنشین آستارا، گفت: ایام تعطیلات مختلف سال فرصت مناسبی برای پذیرایی شایسته از مسافران، میهمانان و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر مرزی آستارا است.

 

رضایی پور مرزی بودن شهرستان و وجود گمرک فعال و طبیعت بکر منطقه را از ویژگی‌های ممتاز آستارا عنوان و اظهار کرد: این ظرفیت‌ها فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری است.

 

وی تصریح کرد: آستارا شهری است که ارزش دیدن دارد و مستعد سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است.


کد خبر: 10301

دیدگاهتان را بنویسید