امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

افتتاح ۳۴۶ پروژه در یکسال گذشته نشانه توجه دولت به روستاهاست

فرماندار ساری با مرور عملکرد دولت سیزدهم در مرکز مازندران به افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری، محمدعلی نوبخت در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: دولت سیزدهم با تمام محدودیت‌ها در یکسال اخیرعملکرد مطلوبی داشته است. ۲۴۳ پروژه به ارزش ۱۰۲۳ میلیارد تومان در هفته دولت و ۲۶۴ پروژه به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته در شهرستان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۳۴۶ پروژه در روستاها انجام شد که نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه پایدار روستایی دارد.

وی افزود:  در طول یکسال گذشته حائل و حصارهای تشریفات من سالاری شکسته شد و جلسات از پشت درهای بسته به میان مردم آورده شد. مردمی سازی امور، تصمیم گیری و تصمیم سازی مردم یک اصل جدا نشدنی در دولت سیزدهم است.

نوبخت با اشاره به آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با برنامه ریزی مدون، همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در جهت استقبال از این ایام، تمهیدات ویژه‌ای به کار گرفته شد تا مرکز مازندران میزبان شایسته‌ای برای شهروندان و مسافران باشد.

وی به تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان ساری اشاره و گفت: اولویت اصلی ما در این ستاد ارائه خدمات مناسب در همه حوزه‌ها به شکل مطلوب و رفع دغدغه‌های مردم در ایام نوروز است.

فرماندار ساری با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم تغییر، تحول، امیدآفرینی و آبادانی با شعار وحدت و رفاه برای عموم مردم است، تصریح کرد: افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار جدید ساری با حمایت همه جانبه استاندار انقلابی و تلاش مجدانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بعد از حدود ۱۵ سال به سرانجام رسید و به زودی به عنوان یک پایانه ویژه اقتصادی در استان مازندران شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول افتتاح پروژه‌های مجتمع شبانه روزی شجره طیبه شهید سلیمانی با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان، احداث پل بتنی دسترسی به روستای بندافروز با اعتبار ۷ میلیارد تومان، احداث پروژه‌های مسکن مهر، مسکن مددجویان بهزیستی، کمیته امداد با اعتبار۵۱ میلیارد تومان و افتتاح پروژه آبرسانی به روستای گرزمون با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر از اقدامات دولت سیزدهم در یکسال گذشته بوده است.


کد خبر: 9435

دیدگاهتان را بنویسید