امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد

افتتاح تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب در مجتمع شهدای ارتش نکا

به‌مناسبت دهه مبارک فجر در اقدامی اجتماعی و مؤثر برای حفاظت از محیط زیست، تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب در مجتمع شهدای ارتش نکا افتتاح شد.

فرمانده اردوگاه فرهنگی آموزشی شهدای ارتش شهرستان نکا، با اشاره به افتتاح این طرح در راستای کاهش آلایندگی محیط زیست، گفت: یکی از وظایف اجتماعی ارتش، اقدامات مؤثر در حفاظت از محیط زیست است که همواره در این نهاد از اولویت برخوردار است.

رمضان صادقی افزود: با انجام لوله گذاری به طول۲۰۰۰ متر و صد انشعاب در مساحت ۱۰۰ متر مکعب که در طول این پروسه، آبرسانی و چرخاندن مجدد آب در مخزن ذخیره و همچنین انتقال به فضای سبز برای آبیاری گل و گیاه این مجموعه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: وابسته به میزان فاضلاب تولید شده در این مجتمع، هر ۶ ساعت، فاضلاب به این سیستم تزریق و به مدت ۱۵ دقیقه عملیات تصفیه آن انجام خواهد شد.

افتتاح تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب در مجتمع شهدای ارتش نکا

این مسؤول اظهار کرد: این سیستم به‌صورت پیوسته کار می‌کند، با توجه مدت زمان رسوب فاضلاب که در نظر گرفته شد فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد.

به گفته صادقی، همچنین لجن تصفیه شده که در این سیستم می‌ماند هر سال تخلیه و به عنوان کود برای فضای سبزاستفاده می‌شود.

صادقی با اشاره به فعالیت‌های اجرا شده در مجتمع شهدای ارتش، گفت:

تجهیز و بازسازی بلوک چهارم ۲۴ واحدی، بازسازی آسایشگاه و سرویس بهداشتی سربازان، بازسازی و نوسازی محوطه پارکینگ ترابری، بازسازی ۵ واحد ویلای نمونه، پروژه سیستم تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب، احیای گلخانه مجتمع، اجرای فنس‌کشی ضلع شمال، اجرای پروژه زیر ساخت فیبر نوری و کشت مزرعه از جمله این اقدامات محسوب می‌شوند.


کد خبر: 6421

دیدگاهتان را بنویسید