امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
رئیس آتش نشانی رشت خبر داد

اعزام ۵۹ آتش نشان برای اطفای حریق هایپرمارکت رشت

رئیس آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع حریق در هایپرمارکت، گفت: بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام شدند.

شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، از آتش سوزی در یکی از فروشگاه های بزرگ خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک هایپرمارکت به ساعت ۳:۳۸ امروز، ۱۸ بهمن ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی گفت: تیم فرماندهی آتش نشانی سریعا با توجه به موقعیت محل آتش گرفته که مملو از مواد غذایی روغنی، بهداشتی، شوینده ها و اسپری ها(عطر، خوشبوکننده، حشره کش و…) بوده، بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با تاکید بر مجاورت یک باب آپارتمان چندین طبقه و یک باب منزل مسکونی ویلایی، ادامه داد: احتمال سرایت شعله های سرکش آتش که بر سقف و بدنه هایپرمارکت نشسته بود به اماکن همجوار وجود داشت که تیم های عملیاتی سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

مومنی خاطرنشان کرد: شدت این آتش سوزی به واسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال بسیار گسترده بود که عملیات سخت و نفس گیری برای آتش نشانان رقم خورد.

به گزارش ایسنا، در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و تنی چند از آتش نشانان به واسطه حجم بالای آتش سوزی و عملیات؛ دچار خستگی مفرط شدند که پس از امدادرسانی عوامل اورژانس هم اینک حالشان خوب است.

به واسطه حجم بالای دپوی اجناس در انبار و محل آتش سوزی تیم عملیاتی همچنان پس از گذشت بالغ بر هفت ساعت از حادثه در حال لکه گیری محل آتش سوزی هستند.


کد خبر: 6567

دیدگاهتان را بنویسید