امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور:

اصلاح قوانین کسب‌وکار لازمه تحقق شعار سال است

نماینده مازندران در اتاق اصناف با تاکید بر اینکه لازمه پیاده‌سازی شعار سال، شناسایی موانع تولید و راه‌های تسهیل کسب‌وکارها است، گفت: مهم‌ترین بستر برای افزایش تولید، اصلاح قانون‌های دست‌وپاگیر است که سال‌های سال به تولید کشور ضربه زده و یکی از مهم‌ترین اقدامات، تسهیل مجوز و حمایت از تولید و کسب‌وکارها است.

رضا صادقی با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” اظهار کرد: این نامگذاری نشان می‌دهد که رهبری بر تسهیل قوانین کسب‌وکار که لازمه رشد تولید بوده تاکید داشتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل همچنین در ادامه، افزود: ثبات نرخ ارز نیز از اهمیت بالایی برای تولیدکننده برخودار است تا تولیدکننده دچار زیان نشده و بتواند در مسیر رشد و شکوفایی گام بر دارد.

این فعال بازار در استان مازندران، یادآور شد: همچنین باید موانع پیش روی صادرات و واردات برداشته شود؛ تولید برای شکوفایی نیاز به تأمین منابع مالی دارد و پرداخت تسهیلات مناسب و کم‌بهره می‌تواند در اجرای این امر موثر باشد؛ تسهیلات با بهره پایین برای تولیدکننده، یکی از راهکارهای موثر در تامین منابع مالی تولیدکنندگان است.

او ادامه داد: باید گفت در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی، مهار تورم بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت قرار بگیرد؛ برای مهار تورم همچنین نیاز به راهکارهای کارشناسی در زمینه اقتصاد است و در این زمینه نیاز مبرم به مولدسازی و سرمایه‌گذاری در اقتصاد کشور داریم.

صادقی خاطرنشان کرد: به طور کلی رشد تولید و مهار تورم نیاز به همت و تلاش مسئولان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارد و در کنار آن نیاز به متخصصان و نخبگان اقتصادی است تا همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال بوجود آید.


کد خبر: 11088

دیدگاهتان را بنویسید