امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

استاندار گیلان: وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری در حوزه زنان و خانواده بررسی شود

استاندار گیلان خواستار بررسی سریع وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری در حوزه زنان و امور خانواده شد و تاکید کرد: تعهدات مربوط به مصوبات در حوزه جمعیت و امور زنان باید فوری بررسی، اجرایی و نتایج آن گزارش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (شنبه) در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان در حوزه زنان و خانواده که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بصورت ارتباط تصویری برگزار شد، با اشاره به مشکل پیری جمعیت گیلان، افزود: باید راه حلی برای برون رفت از این مشکل با انجام پروژه‌های مرتبط پیدا کرد.

وی ادامه داد : تلاش بر آن است در گیلان مصوبات سفر را براساس برنامه های راهبردی دولت سیزدهم هماهنگ با برنامه‌های نهاد ریاست جمهوری پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: باید مصوبات سفر ریاست جمهوری در این حوزه با سرعت بیشتری دنبال شود تا نگاه دولت سیزدهم در این بخش محقق شود و اگر نقاط ضعف و مشکلاتی در این بخش وجود دارد، مورد پیگیری قرار گیرد.

سفر رئیس جمهوری به گیلان ۹ مصوبه در حوزه زنان و سلامت داشت که چهارمصوبه در حوزه اشتغال زنان، ۲ مصوبه در حوزه سلامت و جمعیت، ۲ مصوبه در حوزه تسهیلات و یک مصوبه در حوزه آموزش بود.

در این جلسه که معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار گیلان نیز حضور داشتند، هر یک از دستگاه های اجرایی استان که در حوزه امور زنان و خانواده در سفر آیت الله دکتر رئیسی به گیلان مصوبه داشتند، آخرین وضعیت روند اجرایی مصوبات را گزارش کردند.


کد خبر: 3197

دیدگاهتان را بنویسید