امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

استاندار گیلان: جایگاه‌های استان مشکل تامین سوخت ندارند

به گفته استاندار گیلان در هیچکدام از جایگاه‌های سوخت استان مشکلی وجود ندارد در حالی که طی چند روز اخیر بیش از ۳۰۰ هزار خودرو از ورودی های گیلان وارد استان شدند.

به گزارش کاسپین، ورود پرشمار گردشگران به استان گیلان و ایجاد ترافیک‌ بیش از حد مسیرهای ورودی استان و شهرهای مختلف و متوقف شدن خودروهای حامل سوخت بنزین در ترافیک‌، در این روزها باعث تعطیلی موقت برخی جایگاه‌های سوخت بنزینی استان شده است.

به همین منظور اسدالله عباسی استاندار گیلان امشب از چندین جایگاه سوخت در سطح شهر رشت حضور یافت و ضمن بررسی آخرین روند سوخت‌رسانی به خودروها، با برخی از جایگاه‌داران سوخت گفت و گو کرد.

به گفته استاندار گیلان در هیچکدام از جایگاه‌های سوخت استان مشکلی وجود ندارد در حالی که طی چند روز اخیر بیش از ۳۰۰ هزار خودرو از ورودی های گیلان وارد استان شدند.

آنطور که اسدالله عباسی می‌گوید، در برخی از جایگاه های سوخت شاهد تشکیل صف و ازدحام خودروها هستیم اما برای سوختگیری و عرضه بنزین و سوخت مشکلی وجود ندارد ولی با این حال از مردم درخواست دارم برای ورود به جایگاه‌های سوخت عجله نکنند تا شاید ترافیک در این جایگاه‌ها نباشیم.

استاندار گیلان همچنین از مردم استان هم درخواست داریم که در تعطیلات پایان هفته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا شاهد ترافیک سنگین و بیش از حد در جاده های استان نباشیم و بتوانیم به خوبی ترددها و ترافیک جاده ها را مدیریت کرده و شاهد تردد روان در روزهای پایانی هفته باشیم.

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که مردم در این چند روز با آن مواجه بودند تأمین نان در سطح شهرستان‌ها است در همین خصوص استاندار گیلان می‌گوید در خصوص تامین آرد و عرضه نان نیز کمبودی نیست و به اندازه کافی آرد در اختیار نانواییان قرار داده می شود و حتی سهمیه آنان نیز افزایش یافته تا مسافران و گیلانیان برای تهیه نان با مشکل مواجه نشوند.

عباسی همچنین دستور داد تا هیچ نانوایی در این چند روز تعطیل نخواهد بود و سهمیه ویژه نیز دراختیار آنان قرار گرفته است.

بر اساس گفته‌های نماینده عالی دولت در گیلان در زمینه توزیع گوشت و مرغ و سایر اقلام خوراکی هم مشکلی وجود ندارد و در این بخش نیز به اندازه کافی مرغ و سایر اقلام مورد نیاز روزانه ذخیره داریم و عرضه هم به تناسب نیاز است.


کد خبر: 31272

دیدگاهتان را بنویسید