امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
شهردار منجیل:

احداث بازارچه ۷ هزار متری در جنب آزادراه قزوین- رشت/ برخی نقاط شهر منجیل روی گسل قرار دارد

شهردار منجیل با اشاره به عبور آزادراه از کنار شهر منجیل و از رونق افتادن بازار و اقتصاد این شهر، گفت: برای رونق بخشی اقتصادی و جبران ضرر و زیان کسبه و بازاریان شهر منجیل بازارچه ۷ هزار متری در جنب آزادراه قزوین- رشت احداث می شود.

 

 

 

به گزارش  کاسپین، کامران میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش پررنگی در توسعه و عمران شهری دارند.
وی با اشاره به تعامل، وفاق و همدلی در مدیریت شهری منجیل، افزود: تعامل و هم گرایی مدیریت شهری و با اعصای شورای اسلامی گره گشایی بسیاری از مشکلات و مسائل شهر و شهروندان شده است.

نظم مالی و اداری در شهرداری منجیل برقرار است
شهردار منجیل، پرداخت معوقات کارکنان را اولین دغدغه این مدیریت شهری دانست و بیان کرد: با پرداخت ۶ میلیارد تومان معوقات حقوق پرسنل بروز رسانی شد.
میرزایی با بیان اینکه نظم مالی و اداری در شهرداری منجیل برقرار است، گفت: شاید منجیل تنها شهری در شهرستان رودبار باشد که بدهی های شهرداری ان به حداقل رسیده است.
وی با مطالعاتی برشمردن برخی اقدامات و برنامه های شهرداری منجیل، افزود: اجرای طرح تفصیلی شهر منجیل یکی از اقدامات مهم است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

درجه شهرداری منجیل ارتقا می یابد
شهردار منجیل با اشاره به قرارگیری برخی مناطق این شهر در مسیر گسل و حریم ها، بیان کرد: بر اساس محدودیت های کارشناسانه و فنی که وجود دارد در این مناطق مجوز ساخت و ساز داده نمی شود.
میرزایی با اشاره به اهمیت ارتقای درجه شهرداری منجیل، اضافه کرد: درجه بندی شهرداری یک کلمه است اما با تلاش ها و مساعدت در مسیر ارتقای درجه شهرداری منجیل هستیم.
وی با اشاره به دغدغه مندی و مطالبه گری به حق ساکنین شهرک ایثارگران مبنی بر تردد خودروهای سنگین، افزود: روزانه ۱۵۰ کامیون معدن از داخل شهرک ایثارگران منجیل تردد می کرد که با ایجاد راه دسترسی فرعی، مسیر تردد را تغییر دادیم.
شهردار منجیل از آسفالت خیابان ها و معابر شهرک ایثارگران این شهر خبر داد و اضافه کرد: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی عملیات آسفالت به مقدر ۶۰۰ تن در ابن منطقه آغاز می شود.
میرزایی، خدمت به شهروندان منجیل را فرصت ارزشمند و تجربه ای شیرین دانست و بیان کرد: با آگاهی از مشکلات و چالش، مسئولیت شهرداری منجیل را پذیرفتم و هیچ گله ای هم نیست.
وی ادامه داد: کارهای شهرداری منجیل در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است.شهردار منجیل، نوسازی تجهیزات خودرویی از مهم ترین برنامه های این شهرداری برشمرد و بیان کرد: مناقصه های شهرداری به صورت کاملا شفاف و از طریق روزنامه سراسری پیگیری و اجرا می شود.
میرزایی با اشاره به خرید یک دستگاه کامیون در روزهای اخیر توسط شهرداری، اضافه کرد: برای خرید این کامیون یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به حفاری ها و کنده کاری های گاه بی گاه برخی دستگاه های خدمات رسان، افزود: با پیگیری های صورت گرفته حفاری ها از سوی دستگاه های خدمات رسان باید حتما با اجازه شهرداری صورت گیرد.

سگ های بلاصاحب مسئله فرااستانی است
شهردار منجیل با بیان اینکه با رنگ آمیزی و زیباسازی شهری به استقبال نوروز می رویم، گفت: فضای سبز شهر با ورود کامیون ها و خودورهای سنگین نابود شده است.
میرزایی از نصب تابلوی ورودی شهر منجیل در آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اضافه کرد: تابلوی ورودی شهر منجیل طراحی شده است اما برای نصب آن در آزادراه، نیاز به مجوزات‌ اداری و قانونی است.
وی با بیان اینکه سگ های بلاصاحب مسئله فرااستانی است، افزود: سگ ها از نقاط دیگر به این شهر انتقال داده می شود و برای ساماندهی آن باید اقداماتی از سوی مسئولان فرادستی صورت گیرد.

تاکید بر تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در منجیل
شهردار منجیل با اشاره به شائبه های انتخاب وی بعنوان شهردار رودبار، تصریح کرد: تا زمانی که بعنوان خادم مردم در شهرداری منجیل خدمت می کنم تا پای جان نوکری شهروندان فهیم را خواهم کرد.
میرزایی با اشاره به عبور آزادراه از کنار شهر منجیل و از رونق افتادن بازار و اقتصاد این شهر، بیان کرد: برای رونق بخشی اقتصادی و جبران ضرر و زیان کسبه و بازاریان شهر منجیل بازارچه ۷ هزار متری در جنب آزادراه قزوین- رشت احداث می شود.
وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در منجیل، افزود: با اختصاص زمین از سوی شهرداری منجیل و با مساعدت نماینده شهرستان و اداره ورزش و جوانان؛ منجیل صاحب زمین چمن مصنوعی می شود.


کد خبر: 4271

دیدگاهتان را بنویسید