امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
امضاء تفاهم نامه

اجرای نهضت جهش تولید در گیلان

تفاهم نامه همکاری بین بسیج مهندسین کشاورزی و دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری برای اجرای نهضت جهش تولید در بسیج اقشار سپاه قدس گیلان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، سرهنگ مرتضی مرادی رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان در جلسه کارگروه اقتصادی، زیر بنایی و امنیت غذایی مجمع بسیج گیلان که در سالن اجتماعات بسیج اقشار سپاه قدس گیلان برگزار شد، گفت: آموزش کشاورزان در راستای اجرای نهضت جهش تولید، از جمله برنامه‌هایی است که از سوی بسیج مهندسین سپاه قدس گیلان باحضور هزار و ۱۰۰ مربی کشاورزی اجرا می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افزایش تولید برنج و دیگر محصولات کشاورزی، دامی و باغی از مهمترین اهدافی است که پیگیری می‌شود افزود: گیلان قطب تولیدات کشاورزی است و با مدیریت و فرا گیری آموزش‌های لازم می‌توان تولیدات را افزایش داد و رونق اقتصادی کشاورزان را که در راستای تولید کشور فعال هستند فراهم کرد.
سرهنگ مرتضی مرادی افزود: زراعت چوپ، طرح کلان پروژه خوراک دام و طرح گردشگری کشاورزی از جمله طرح‌های است که ارائه شد و بعد از جمع آوری و بررسی این طرح‌ها در روستا‌های استان اجرایی خواهند شد.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گیلان نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های بالای تولیدی در روستا‌های گیلان وجود دارد که با مدیریت و برنامه ریزی مناسب می‌توان زمینه ارتقاء اقتصادی در روستا‌ها را فراهم کرد.
یاور پیراعلایی گفت: آموزش روستا نشینان زمینه توسعه و کیفیت بالای انواع تولیدات کشاورزی را فراهم خواهد کرد.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری گیلان افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی می‌توان مشکلات کشاورزان را شناسایی و دغدغه هایشان را برطرف کرد.
در پایان هر یک از حاضران پیشنهادات و انتقادات شان در راستای رونق تولیدات کشاورزی ارائه دادند و خواستار رفع موانع در این حوزه شدند.


کد خبر: 6477

دیدگاهتان را بنویسید