امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی و عمومی مازندران

طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و سایر اماکن دولتی و عمومی مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و سایر اماکن دولتی و عمومی استان اجرا شد.

مایلی رستمی بر اهمیت پایش مستمر دمای ادارات تاکید کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش مصرف گاز و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح سازمان‌ها و ادارات دولتی استان است.

او با اشاره به انجام بازدید‌های ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی و سرپوشیده نام برد که درفرآیند بازدید‌ها مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.

مایلی رستمی ادامه داد: در صورت مشاهده عدم رعایت موارد مندرج دربخشنامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادرخواهد شد که در صورتی که اقدامی صورت نگیرد، جریان گاز اماکن ذیربط قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از همه ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اقدام کنند.

او گفت: طرح پایش تاکنون در ‍۱۵۰ هزار ویلا و سه هزار اداره در سطح استان اجرا شد که از این تعداد حدود ۸۰ درصد گاز مشترکان قطع شده است.


کد خبر: 4859

دیدگاهتان را بنویسید