امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
دست غارتگران انفال کوتاه‌تر می‌شود

اجرای طرح آزمایشی جلوگیری از جنگل خواری در نور و آمل

نماینده ویژه استاندار مازندران: طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و قاچاق چوب بصورت آزمایشی در شهرستان‌های نور و آمل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،جلسه ویژه صیانت از انفال و مبارزه با جنگل خواری و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در فرمانداری شهرستان نور برگزار شد.

نماینده ویژه استاندار مازندران در این جلسه گفت: طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و قاچاق چوب بصورت آزمایشی در شهرستان‌های نور و آمل اجرا می‌شود.

سردار اکبرزاده با اشاره تشکیل کارگروهی در هر شهرستان با محوریت فرماندار افزود: در این کارگروه بین دستگاه‌های مرتبط یک هم افزایی صورت گرفته تا بتوانیم ساخت و ساز‌های غیر مجاز و قاچاق چوب را کنترل کنیم.

او به ساخت و ساز‌های غیرمجاز و خارج از بافت اشاره کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی قانون اجازه نخواهد داد که هیچ شخصی در خارج از بافت ساخت و ساز انجام دهد و کسانی که از قانون تبعیت نکنند و قانون گریزی را سرلوحه کار خود قرار دهند باید بدانند این افراد صاحب مسکن نیستند و ملک مال آنان نمی‌باشد.

سردار  اکبرزاده افزود: و متعرضیتی که در منابع طبیعی و جنگل‌ها و مراتع هم ساخت و ساز دارند بدانند قانون برخورد شدیدی با آنان خواهد کرد و ما هم تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد.


کد خبر: 8031

دیدگاهتان را بنویسید