امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
گازرسانی روندی شتابان دارد

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران : بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز از ابتدای امسال تا پایان دی ماه در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز از ابتدای امسال تا پایان دی ماه با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستا‌ها در استان اجرا شده است.

قاسم مایلی رستمی افزود: اکنون ۵۹ شهر با ضریب ۹۹.۹ درصد و ۲۵۵۲ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶.۵ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

او گفت: به موازات گسترش روزافزون واحد‌های صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان دارد و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: تداوم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تن‌ها متوقف نشده، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفته است.

تعداد علمک‌های نصب‌شده از مرز ۸۵۲ هزار مورد عبور کرد

مایلی رستمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۱۸ هزار و ۹۸۵ علمک در سطح شهر و روستا‌ها استان مازندران نصب شده است، ادامه داد: در این زمان ۷ هزار و ۹۸۵ علمک در سطح شهر و روستا‌ها مازندران نصب شده که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۸ علمک در شهر‌ها و ۱۴ هزار و ۳۱۷ علمک در روستا‌ها بوده است.

او  تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۸۵۲ هزار و ۹۵۰ مورد اعلام کرد و گفت: از تعداد کل علمک‌های نصب‌شده، تعداد ۴۰۰ هزار و ۹۰ مورد در سطح شهر‌ها و ۴۵۲ هزار و ۸۶۰ مورد در سطح روستا‌ها بوده است.


کد خبر: 6228

دیدگاهتان را بنویسید