امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

آسمان مازندران امروز گرم و آفتابی، فردا سرد و بارانی

هواشناسی مازندران: هرچند امروز هوای استان با افزایش محسوس دما همراه است اما پیش بینی می شود از فردا شاهد بارش برف و باران باشیم

کارشناس هواشناسی گفت: برای امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در مناطق ساحلی و جلگه ای صبح پدیده مه را داریم که انتظار می رود به تدریج برطرف شود و شاهد افزایش محسوس دما در استان و در ارتفاعات هم وزش بادهای شدید خواهیم بود.

تاکامی درباره احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در استان هشدار داد و از مسافران و گردشگران خواست از روشن کردن آتش یا رهاسازی آن در جنگل خودداری کنند.

او گفت: از بامداد فردا سه شنبه با شمالی شدن جریانات در مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد بادهای شدید موقتی خواهیم بود و ضمن کاهش محسوس گرمای هوا، به تناوب بارش ها تا پایان هفته در استان پیش بینی می شود.

بگفته تاکامی، در این مدت بارشها در ارتفاعات غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در گردنه های کوهستانی غرب استان بارش برف هم پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از فردا سه شنبه ۱۶ اسفند مواج می‌شود و برای شنا و فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

تاکامی گفت: دیروز کلاردشت با بیشینه دمای ۲۵ درجه گرمترین و صبح امروز بلده با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بودند


کد خبر: 8521

دیدگاهتان را بنویسید