امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

اعلام محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای مواصلاتی گیلان

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش کاسپین، جاور صفاری رئیس پليس راه استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: این محدودیت مقطعی در محورهای رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اجرا خواهد شد.

به گفته وی، این محدودیت‌ها به‌منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه و همچنین تعطیلات پیش‌رو اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان، گفت: تردد انواع تريلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملين مواد سوختي و فاسدشدنی از ساعت 0800 الی 2400 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه تاریخ‌های 12، 14 و 16 شهریورماه در محور رشت قزوین ممنوع است.

به گفته صفاری، همچنين در محور اردبيل – آستارا و بالعكس تردد انواع تريلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملين مواد سوختي و فاسدشدنی از ساعت 0800 الی 2400 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه تاریخ‌های 12، 14 و 16 شهریورماه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان گيلان در پایان بیان داشت : در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی‌شده است، با هماهنگی سلسله‌مراتب فرماندهی ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.


کد خبر: 31188

دیدگاهتان را بنویسید