امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

سنگ تمام پلیس برای انتقال «ثنا» به بیمارستان + فیلم

مأموران وظیفه‌شناس پلیس‌راه زمانی دیدند پدر ثنا از آنها کمک خواست، باوجوداینکه درحال برگشت از مأموریت بودند اما برای انتقال این دختر خانم و پدرش به بیمارستان سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش کاسپین،  سروان مجتبی بتیار و همکارش از مأموران وظیفه‌شناس پلیس‌راه درحال بازگشت از مأموریت خود بودند که با مشاهده نگرانی پدری که فرزندش براثر آتش‌بازی دچار سوختگی شده بود ناجی ثنای ۱۶ساله شدند.

ماجرا ازاین‌قرار بود که ثنای ۱۶ساله همراه با همسن و سال‌های خود در چمستان در حال آتش‌بازی بود که دچار سانحه شد.

تنها مرکز سوانح و سوختگی در استان مازندران بیمارستان شهید زارع ساری است که بیش از ۱۰۰ کیلومتر با این مکان فاصله داشت ولی پدر راهی شد تا فرزندش را هرچه زودتر به بیمارستان برساند.

حکایت روزهای پایانی تابستان و ترافیک طولانی جاده‌های شمال این روزها نُقل محافل است و این خودرو هم گرفتار ترافیک می‌شود و از طرفی ثنا هم از درد سوختگی به خود می‌پیچد.

بین نگرانی پدر و دختر ۱۶ساله پدر از پلیس خواهش می‌کند که به او کمک کنند، سروان بتیار و همکارش باوجوداینکه در حال برگشت از مأموریت بودند اما از کمک به این پدر و دختر دریغ نمی‌کنند.

پلیس ناجی این دخترخانم ۱۶ساله می‌شود و در اولین فرصت ممکن این دخترخانم و پدرش را به بیمارستان منتقل می‌کنند تا این دخترخانم تحت درمان قرار گیرد.

مجتبی بتیار این مامور پلیس‌راه فداکار و وظیفه‌شناس مازندرانی در این زمینه می‌گوید؛ در آن لحظه فکر کردم خانواده خودم است، چون از ما کمک خواست.

در این شرایط دخترخانمی که دچار سوختگی شد و پدری که به سمت پلیس آمد و از پلیس انتظار داشت تنها کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

مسعود تقدیسی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به همراه این دو مأمور وظیفه‌شناس بر بالین ثنا حاضر شدند و از این کودک عیادت کردند.

تقدیسی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز گفت: اولویت پلیس با توجه به دغدغه‌های رفع گره ترافیکی، حفظ سلامتی شهروندان است ومامورانن ما در این مسیر تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند.


کد خبر: 31593

دیدگاهتان را بنویسید