امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

گیلان قهرمان مسابقات هاپکیدو مردان کشور شد

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های هاپکیدو مردان کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

به گزارش آژانس خبری کاسپین ، در این دوره از مسابقات حدود 170 ورزشکار این رشته در مجموعه ورزشی شهدای رشت. در رده های سنی نونهالان, نوجوانان, جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابتهاکه تا نیمه های شب ادامه یافت, استان گیلان با کسب ۹ مدال طلا، ۶ مدال نقره و هشت مدال برنز عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد

همچنین خراسان رضوی با کسب چهار مدال طلا، ۲ مدال نقره و هفت مدال برنز نایب قهرمان شد و مازندران نیز با کسب سه مدال طلا، پنج مدال نقره و ۲ مدال برنز در رتبه سوم قرار گرفت.

در رقابت‌های انفرادی این مسابقات و ور بخش مبارزه, در رده سنی نونهالان؛ ابوالفضل یوسفی، کیارش صالح‌زاده، محمدپرهام یوسفی، پرهام پولادی، طاها خلیلی و ابوالفضل استیلاف در اوزان مختلف با غلبه برابر رقبای خود به مقام قهرمانی رسیدند.

در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز شروین ذوالفقاری، اسماعیل شقاقی، سید محمدطاها هاشمی، حبیب‌الله فروتن، امیرحسین اردشیر و میلاد قربانی در اوزان مختلف با غلبه برابر حریفان خود عناوین قهرمانی را تصاحب کردند.

همچنین در رقابت‌های رده سنی جوانان، عبدالرضا سمیعی، محمدحسین ابراهیم‌زاده و هادی قاسم‌نیان و در رده سنی بزرگسالان، محمد غیوری‌راد و پرهام دانشور در اوزان مختلف بر حریفان خود غلبه و مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

در بخش دفاع شخصی نیز در رده سنی نونهالان، کیارش صالح زاده و محمدپرهام یوسفی، در رده سنی نوجوانان شروین ذوالفقاری و سیدحسین حسینی، در رده سنی جوانان عبدالرضا سمیعی و یاسین شیرزاد و در رده سی بزرگسالان محمدامین مسافر و رضا شجاعی در اوزان مختلف به مقام قهرمانی رسیدند.

در پایان بیست و پنجمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی مردان کشور به تیمهای برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی, حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.


کد خبر: 8461

دیدگاهتان را بنویسید