امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

پرحجم بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه اواخر دیشب شاهد پرحجم بودن ترافیک در محورهای خروجی گیلان بودیم، گفت: با توجه به اینکه مراسم شام غریبان در شب گذشتهژ گیلانیان ساکن دیگر استان‌ها از اواخر دیشب به سمت جاده‌های خروجی روانه شدند که همین امر منجر به پرحجم شدن ترافیک شد.

به گزارش‌ کاسپین، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هم اکنون وضعیت ترافیکی جاده رشت – قزوین شلوغ، اما روان است و تردد خودرو‌ها در جاده‌های خروجی شرقی (رشت – چابکسر) و غربی (رشت – آستارا) عادی و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اواخر دیشب شاهد پرحجم بودن ترافیک در محورهای خروجی گیلان بودیم، گفت: با توجه به اینکه مراسم شام غریبان در شب گذشتهژ گیلانیان ساکن دیگر استان‌ها از اواخر دیشب به سمت جاده‌های خروجی روانه شدند که همین امر منجر به پرحجم شدن ترافیک شد.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید به مسافران در خودداری از انجام رفتار مخاطره آمیز هنگام رانندگی افزود: مسافران خروج خود از استان را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و از رانندگی در حال خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.


کد خبر: 29825

دیدگاهتان را بنویسید