امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۴

نگاه ملوان به رتبه دوم جدول لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مترصد صعود در جدول رده‌بندی و قرار گرفتن در رتبه دوم با برتری مقابل چادرملو است.

به گزارش کاسپین، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز جمعه نهم شهریورماه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در یک دیدار خانگی مقابل چادرملو قرار گیرد که بی‌شک هدف ملوان پیروزی در این بازی و قرارگرفتن در رتبه دوم جدول رده‌بندی است.

تیم ملوان هم اینک با یک پیروزی و یک تساوی به همراه تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز با کسب چهار امتیاز به دلیل تفاضل گل در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد حال آنکه که فقط تیم سپاهان ۶ امتیازی است و به تنهایی درصدر جدول قرار دارد.
ملوانان فصل گذشته با نتایج بسیار خوبی که کسب کرده بودند، بهترین

حضور و جایگاه خود را در ادوار مختلف لیگ برتر به ثبت رساندند حال آنکه این تیم در ۲ هفته ابتدایی فصل گذشته ۲ شکست متوالی را متحمل شده بود.

اینک در رقابت‌های فصل جاری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نتایج بسیار خوبی در همین هفته‌های ابتدایی کسب کرده و در ۲ بازی به یک پیروزی خانگی و یک تساوی خارج از خانه دست یافت، طرفداران این تیم امیدوارند که ملوان بتواند امسال نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کند.

این نماینده گیلان در هفته نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برابر تیم گل‌گهر سیرجان به پیروزی رسید و در هفته دوم نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم استقلال تهران که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی بشمار می‌رود به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

البته ملوانان در دیدار مقابل استقلال بسیار خوب ظاهر شدند و از فرصت‌های خود نیز به خوبی استفاده کردند و در طول مسابقه نیز همواره از آبی پوشان پایتخت جلو بودند اما بازیکنان ملوان با تقدیم ۲ پنالتی به تیم حریف باعث شدند که این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

اما تیم ملوان در هفته سوم باید در یک بازی خانگی مقابل تیم تازه صعود کرده چادرملو قرار گیرد که این تیم تازه راه‌یافته به رقابت‌های لیگ برتر از ۲ بازی قبلی خود، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

با توجه به شرایط موجود و نیز بازیکنانی که ملوان در اختیار دارد، انتظار می‌رود که قوهای سپید انزلی مشکلی برای پیروزی مقابل چادرملو نداشته باشند و با کسب یک پیروزی خانگی، هفت امتیازی شوند و شانس حضور در رتبه دوم جدول رده بندی را داشته باشند.

این در حالی است که تیم‌های تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و فولاد خوزستان که هم امتیاز با ملوان هستند در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در بازی‌های خارج از خانه مقابل حریفان خود قرار گیرند که بی‌شک کسب پیروزی برای هر سه تیم بسیار مشکل است زیرا فولاد باید مقابل پرسپولیس قرار گیرد که انتظار پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس بسیار کم است.

تیم فوتبال استقلال باید در اهواز به مصاف همنام خوزستانی خود برود که بی‌شک تیم استقلال تهران در گرمای اهواز بازی بسیار مشکلی را برابر استقلال خوزستان خواهد شد و همچنین تیم تراکتورسازی نیز باید در دیداری خارج از خانه مقابل تیم هوادار تهران قرار گیرد.

با توجه به بازی‌های پیش‌رو تیم ملوان بندرانزلی در دیدار خانگی خود مقابل چادرملو نیاز به یک پیروزی پرگل دارد تا شانس این تیم برای قرارگرفتن در رده دوم جدول و یا حتی صدرنشینی افزایش یابد زیرا سپاهان صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر نیز در هفته سوم این مسابقات بازی دشواری را مقابل شمس‌آذر قزوین خواهد داشت.

بی شک کادرفنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از این فرصت نهایت استفاده را خواهد برد و با یک ترکیب هجومی مقابل تیم چادرملو قرار می گیرد تا با برتری در این بازی خانگی حداقل با حفظ جایگاه کنونی خود به تعطیلات برود.

پس از انجام هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور این مسابقات به دلیل بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد و هنوز زمان دقیق هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

از سوی دیگر کادرفنی ملوان نباید تیم چادرملو را دست کم بگیرد زیرا این تیم نیز برای کسب حداقل یک امتیاز در بندرانزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و بی شک کادرفنی آن برای مهار بازیکنان هجومی ملوان و همچنین استفاده از ضدحملات برنامه‌هایی را مدنظر دارد.

به هر حال اگر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار خانگی خود مقابل حریفش به برتری دست یابد، همچنان رکورد بهترین شروع رقابت‌های لیگ برتر را در مسابقات فصل جاری ثبت خواهد کرد زیرا تاکنون ملوانان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب هفت امتیاز نشدند.

اما اگر ملوانان در دیدار خانگی خود امتیاز از دست دهند، فرصت مناسبی برای صعود به رتبه دوم و یا حتی صدر جدول را از دست خواهند داد و شاید در طول مسابقات فصل جاری لیگ برتر چنین موقعیتی برای این نماینده گیلان فراهم نشود.

با این وجود طرفداران پرشمار و خونگرم ملوان و همچنین فوتبال دوستان گیلانی انتظار دارند که تیم فوتبال ملوان در بازی خانگی خود با یک بازی هجومی و تماشاگرپسند به یک پیروزی پرگل دست یابد تا این تیم شمالی همچنان یکی از مدعیان صدرنشینی رقابت‌های لیگ برتر باشد.

تا پایان هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم و به صورت رفت و برگشت در حال پیگیری است، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۲ پیروزی متوالی و کسب ۶ امتیاز صدرنشین است، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان نیز با کسب چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند.


کد خبر: 31127

دیدگاهتان را بنویسید