امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کارگران گیلان پایان یافت

آژانس خبری کاسپین- رقابت های فیتنس چلنج قهرمانی کارگران استان گیلان با معرفی نفرات برتر در یکی از باشگاه های استان پایان یافت.

به گزارش کاسپین، در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران این رشته ورزشی از شهرهای مختلف گیلان حضور داشتند که در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی نوجوانان، بابک آداشی از منتخب رودسر به مقام قهرمانی دست یافت, مجتبی هوشیار از خشکبیجار دوم شد و بردیا فلاحتی از جهانگیر رشت مقام سوم را کسب کرد.

در رقابت‌های رده سنی جوانان، مبین رستمی روشن از باشگاه رشت عنوان نخست را کسب کرد. مهرداد عباسی از منتخب رودسر در رتبه دوم قرار گرفت و محمدرضا سیری از رشت سوم شد.

همچنین در پایان رقابتهای رده سنی بزرگسالان، سعید ملایی از لاهیجان مقام قهرمانی مسابقات فیتنس چلنج کارگران گیلان را کسب کرد, مصطفی عزتی فر از منتخب رودسر و محمد موسی نژاد از حجت رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان نیز, میثم جاذب از بانک صادرات رشت و حامد حیدری از خشکبیجار رشت عناوین قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس انجمن بدنسازی کارگری استان گیلان در پایان این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات زیر نظر هیات ورزش کارگری و به همت انجمن بدنسازی کارگری این استان برگزار شد.

افشین پورمحمد افزود: این مسابقه از سال ۲۰۲۱ وارد فدراسیون جهانی شده و ایران از قهرمانان بلامنازع این ورزش جدید است که ورزشکاران این رشته برای موفقیت باید دارای استقامت قلبی عروقی، سرعت، توان، چابکی، هماهنگی، تعادل، استقامت، قدرت، انعطاف و دقت باشند.


کد خبر: 18087

دیدگاهتان را بنویسید