امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

انبار احتکار ارزاق در لنگرود لو رفت

آژانس خبری کاسپین -  فرمانده انتظامی لنگرود از کشف احتکار بیش از هزار و ۵۰۰ اقلام خوراکی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

به گزارش کاسپین، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور به دریافت گزارشی مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در حاشیه شهر لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضایی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف هزار و ۴۰۰ بطری روغن و ۱۵۰ عدد انواع شوینده و ضدعفونی کننده در بازرسی از این انبار خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه متهم ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.


کد خبر: 20556

دیدگاهتان را بنویسید