امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

اطلاع رسانی عملکرد دولت در رسانه ملی تقویت شود

آزانس خبری کاسپین- استاندار گیلان بر ضرورت تقویت اطلاع رسانی عملکرد دولت سیزدهم از طریق رسانه‌ها بویژه رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش کاسپین،اسدالله عباسی در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: رسانه ملی، نقش موثری در پیشرفت، توسعه، خدمت‌رسانی به مردم و امید آفرینی دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به استان بیان کرد: در راستای تقویت صداوسیمای مرکز گیلان و ایجاد فرستنده در آستارا آمادگی کامل داریم.
عباسی در ادامه ضمن قدردانی از توجه رسانه ملی به پخش برنامه‌های فاخر استان نظیر بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی به صورت زنده، خواستار تقویت اطلاع‌رسانی مناسب از عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان گیلان از سوی این رسانه شد.
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گفت: رسانه ملی به عنوان دست راست دولت با انعکاس درست وضعیت پیشرفت طرح‌های بزرگ عمرانی، دستاوردها و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در خدمتگزاری به مردم، نقش موثری در امیدآفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد که این روند با حمایت مسئولان بیشتر خواهد شد.


کد خبر: 19788

دیدگاهتان را بنویسید