امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶

آزادراه رودبار یک طرفه می شود

فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار از یک طرفه شدن قطعه آزادراه رودبار به منجیل خبر داد و گفت: با توجه به پیک سنگین ترافیک در مسیر برگشت از گیلان، جهت کاهش بار ترافیکی در شهر رودبار قطعه آزدراه رودبار به منجیل تا پایان روز شنبه(۱۷ شهریورماه) یک طرفه می شود.

به گزارش کاسپین، طهمورث عموپور امروز، ۱۵ شهریورماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودبار اظهار کرد: باتوجه به پیک سنگین ترافیک در مسیر برگشت از گیلان، جهت کاهش بار ترافیکی در شهر رودبار قطعه آزدراه رودبار به منجیل از ساعت ۱۵ عصر امروز، پنجشنبه (۱۵ شهریورماه) تا پایان روز شنبه(۱۷ شهریورماه) یک طرفه می شود و تردد مسافران از طریق جاده ساحلی انجام نخواهد شد و به سمت قطعه جدید آزاد راه هدایت خواهد شد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار افزود: در ضمن تردد آزاد راه در مسیر منجیل – رودبار از طریق جاده قدیم به سمت شهر رودبار انجام می شود. با پیگیری های انجام شده، جایگاهای سوخت در سطح شهرستان تعطیل نیست و خودروها در حال سوختگیری هستند.

عموپور با تاکید بر اینکه حجم سنگین ترافیک در شهر رودبار باید کاهش پیدا کند، گفت: باتوجه به رفع حال مردم شهرستان، برنامه‌ریزی های لازم جهت روانسازی ترافیک در شهر رودبار انجام شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به خدمات دهی مسافران در نمازخانه ها، پارک ها و تفرجگاه ها اقدامات لازم را انجام دهند.


کد خبر: 31299

دیدگاهتان را بنویسید