امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کشف ۷۹ هزار مواد محترقه در غرب گیلان

 فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۷۹ هزار و ۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

به گزارش کاسپین  سرهنگ محمد رستمی  با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، اظهار کرد: مقابله با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه از دریافت خبری در خصوص دپو تعداد زیادی مواد محترقه غیرمجاز داخل مغازه‌ای در یکی از بخش‌های شهرستان تالش و پیگیری پلیس در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌، ۷۹ هزار و ۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه در این راستا متهم ۶۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه و ترقه‌های قاچاق و دست‌ساز مواجه می‌شویم که لازم است خانواده‌ها در این ایام مراقب فرزندان خود باشند و با نظارت، کنترل و آگاه کردن آن‌ها از خطرات استفاده از این اقلام، جلوی حوادث ناگوار را بگیرند.


کد خبر: 25392

دیدگاهتان را بنویسید