امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

باقیمانده آزادراه رشت – قزوین نیمه اسفند زیر بار ترافیک می رود

سرپرست معاونت عمرانی استاندار گیلان گفت: در حال حاضرآسفالت ۵ کیلومتر از طرح باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در درست اجراست، تلاش می‌کنیم تا نیمه اسفند به زیر بار ترافیک برود.

به گزارش کاسپین موسی فکور  گفت: ساخت ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین که از سال ۹۸ آغاز شده در مراحل پایانی قرار دارد و آسفالت ۵ کیلومتر آن در دست اجراست.
وی با اشاره به دشواری اجرای طرح باقیمانده این آزاد راه، افزود: به علت ساخت ۴ تونل به طول ۲ هزار و ۹۰۰ متر و ۶ دستگاه پل بزرگ به طول هزار و ۷۰۰ متر، اجرای این بخش از طرح آزادراه رشت – قزوین به سختی به نتیجه رسیده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر تلاش‌های شبانه روزی برای بهره برداری از این مسیر تا نیمه اسفند امسال، گفت: نصب نیوجرسی، روشنایی و علایم راهنمایی و رانندگی در ۳۷۰ متر از این طرح در حال انجام است.
موسی فکور از صرف ۲ هزار میلیاردتومان هزینه تاکنون برای اجرای ۸ کیلومتر از آزادراه رشت – قزوین خبر داد و افزود: با تکمیل بخش ۸ هزار و ۲۰۰ متر باقیمانده این طرح، آزادراه رشت – قزوین به طول ۱۳۷ کیلومتر از قزوین تا امام زاده هاشم رشت مسیر مسافران را به ویژه در فصل مسافرت و ایام تعطیل کوتاه‌تر خواهد کرد.


کد خبر: 25107

دیدگاهتان را بنویسید