امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

انحراف مرگبار «مزدا» در کیاشهر

 رییس پلیس راه گیلان از جان‌ باختن ۲ تن بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری مزدا با تیر برق در جاده کیاشهر به آستانه‌ اشرفیه خبر داد.

 به گزارش کاسپین سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در جاده کیاشهر به آستانه‌اشرفیه انتهای محله پرکاپشت، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری مزدا ۳ که از محور کیاشهر به سمت آستانه‌اشرفیه در حال تردد بوده، منحرف و با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو مورد نظر به شدت مجروح که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه با توجه به شدت تصادف راننده و سرنشین ۲۲ و ۳۱ ساله در بیمارستان فوت کردند، بیان‌داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری مزدا اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: در هنگام رانندگی ضمن اجتناب از حرکت با سرعت غیرمطمئن هرگز نباید کمبود وقت را با سرعت غیرمجاز جبران کرد تا در سایه رعایت مقررات شاهد انجام سفرهای امن در سطح استان گیلان باشیم.


کد خبر: 23752

دیدگاهتان را بنویسید